PTT personel alımında taban puanlar kaça düşer ?

PTT A.Ş. Personel Alım İlanı 2013 Ekim

İlanlar 22 Ekim 2013 19:16
PTT personel alımında taban puanlar kaça düşer ?
-A +A



ptt alımı kaça düşer sorusu çok muallakda bir soru.Öncelikle şunu belirteyim ilkbahardaki işkurun 500 büro personel alımı 87lerde kapattı.Daha sonra malum hazirandaki merkezi memur alımında 4001 ler de 87lerde kapattı.Ve daha sonra 100bine yakın sözleşmeli kadroya geçirildi( sayıyı tam bilmiyorum).Bunun yanında gümrük alımları öğretmen alımları gibi birçok alımla birlikte şuanki 2012 p3 güncel sıralamasını bilmek neredeyse imkansız.Ama bu ptt alımındaki temel kriter bence yığılma.Birkaç arkadaşın branş sıralamasından öğrendiğim kadarıyla(matematik branşı) 85 altı yığılma fazla..tüm bunlara dayanarak bu alımın 83ün altına düşeceğini zannetmiyorum.Ama dediğim gibi güncel sıralamayı bilmek imkansız benimkisi sadece bir tahmin arkadaşlar ;)
22 Ekim 2013 13:58    

ing.isletme-mezunu
    

    ptt alımı kaça düşer sorusu çok muallakda bir soru.Öncelikle şunu belirteyim ilkbahardaki işkurun 500 büro personel alımı 87lerde kapattı.Daha sonra malum hazirandaki merkezi memur alımında 4001 ler de 87lerde kapattı.Ve daha sonra 100bine yakın sözleşmeli kadroya geçirildi( sayıyı tam bilmiyorum).Bunun yanında gümrük alımları öğretmen alımları gibi birçok alımla birlikte şuanki 2012 p3 güncel sıralamasını bilmek neredeyse imkansız.Ama bu ptt alımındaki temel kriter bence yığılma.Birkaç arkadaşın branş sıralamasından öğrendiğim kadarıyla(matematik branşı) 85 altı yığılma fazla..tüm bunlara dayanarak bu alımın 83ün altına düşeceğini zannetmiyorum.Ama dediğim gibi güncel sıralamayı bilmek imkansız benimkisi sadece bir tahmin arkadaşlar ;)
    dean winchest3r, 6 saat önce - Alıntıya git

ptt alımı ile ilk kez matematikçiler bu kadar geniş alanda tercih yapacaklar. işletmeler 83 puanın altında deverye girecekler. ankara 82.8, istanbul avrupa 82.5 olabilir diyorum. diğer yerler bence sanılanın aksine yüksek kapatır.
22 Ekim 2013 14:06    

dean winchest3r
    

    ptt alımı ile ilk kez matematikçiler bu kadar geniş alanda tercih yapacaklar. işletmeler 83 puanın altında deverye girecekler. ankara 82.8, istanbul avrupa 82.5 olabilir diyorum. diğer yerler bence sanılanın aksine yüksek kapatır.
    ing.isletme-mezunu, 5 saat önce - Alıntıya git

İibf için şöyle bir örnek vereyim; geçen sene malum gümrüğe 3000-3500ye yakın açıktan atama ile memur alımı oldu yine gümrüğe 1-2 ay öncesine kadar 1000e yakın memur alımı oldu ve bu alımlar iibf ağırlıklı oldu takip ettiğim kadarıyla.Geçen seneki gümrüğe alımın taban puanı yanlış hatırlamıyorsam 81 felandı bu senekini takip edemedim ama oda düşmüştür bayağı.Tüm bunları düşünecek olursak iibfli arkadaşlar alınmasınlar artniyetle söylemiyorum sanki bu alım matematikçilerin yarışacağı bir alım olucak.Diğer dediğinize katılıyorum ptt son yılların en büyük alımlarından birisini yapıyor ve bu sanki matematikçi ağırlıklı bir alım olucak.Ne olursa olsun hepimiz için hakkımızda hayırlısı ne ise nasipte ne varsa o olsun arkadaşlar ;)
22 Ekim 2013 14:21    

ing.isletme-mezunu
    

    İibf için şöyle bir örnek vereyim; geçen sene malum gümrüğe 3000-3500ye yakın açıktan atama ile memur alımı oldu yine gümrüğe 1-2 ay öncesine kadar 1000e yakın memur alımı oldu ve bu alımlar iibf ağırlıklı oldu takip ettiğim kadarıyla.Geçen seneki gümrüğe alımın taban puanı yanlış hatırlamıyorsam 81 felandı bu senekini takip edemedim ama oda düşmüştür bayağı.Tüm bunları düşünecek olursak iibfli arkadaşlar alınmasınlar artniyetle söylemiyorum sanki bu alım matematikçilerin yarışacağı bir alım olucak.Diğer dediğinize katılıyorum ptt son yılların en büyük alımlarından birisini yapıyor ve bu sanki matematikçi ağırlıklı bir alım olucak.Ne olursa olsun hepimiz için hakkımızda hayırlısı ne ise nasipte ne varsa o olsun arkadaşlar ;)
    dean winchest3r, 5 saat önce - Alıntıya git

bir de tercih coğrafyası çok geniş. örneğin kayseride oturan birisinin ankara yazmasına gerek yok. sakarya olsun, samsun olsun, diyarbakır olsun, adana olsun, hatay olsun hemen her ilden alım var. puanlar eşit dağılacak demektir bu.
22 Ekim 2013 15:52    

enesdavut
    

herkes istafa edip kasım ı yada son atamayı düşünebiliyorsa bunda sizin suçunuz yok. TAZMİNATI koymazsan istifayı KOYARlar..
22 Ekim 2013 16:04    

bazidliersin
    

dağıtıcıya başvuran yokm u yahu:)
22 Ekim 2013 16:06    

ing.isletme-mezunu
    

    dağıtıcıya başvuran yokm u yahu:)
    bazidliersin, 3 saat önce - Alıntıya git

burası lisans bölümü...
22 Ekim 2013 16:07    

mustor26
    

nerde bu matçılar yahu



İlk ben beğeneyimde kendini yalnız hissetme :) Ben emek verdim 400000 kişinin içinden meslek sahibi oldum devletimde senin gibi ağlamadım kızılayda taksimde milletvekillerine ağlamadım alan sınavı için bir taraflarımı yırtmadım oturdum 400000 kişinin olduğu yerden 15 kişilik bir müfettişlik kadrosunu tırnaklarımla kazıdım. Ben demedim ama o 2 yıl içinde bende matematik dersini çok seviyorum benide öğretmen yapın yada bende doktora yaptım ama bende ameliyata girebilirim doktor ünvanım var diye ağlamayın artık yeter sizlerden nefret ettiğim kadar başka hiç bir meslekten nefret etmedim. Alanınız dışında memur oluyorsun 1 sene sonra öğretmen olup kaçıyorsun birde bunların üstüne vergi müfettişliği gibi sizin gibi gereksiz işe yaramayan işinde başarılı olamamış kendine başka safhalar arayan insanlara devlet ne yapsın heryerde çaba harcamadan ekmek isteyen kesimi ağlayarak iş sahibi oluyorsunuz başka hangi ülkede var bu durum herkes kendi işini yapsın tartışma işssizsin ancak bende işssizdim ama şükrettim devletime değil yaradanıma sığındım ve el açtım dua ettim ve sade ve sadece ona yalvardım yakardım sizler gibi her platformda çığırtkanlık yapmadım.
13 Ekim 2013 17:33    

uzun1981
    

1415 olarak yapılan ücret hesabı neye göre yapıldı bilmiyorum fakat şuan bile ücretler temel ücrete yakın yada üzerinde olmakta (şuandan kastım %27 vergi dilimine girilmiş hali) yeni alınacaklara başarı ücreti verilecek mi bilmiyorum. fakat ikramiye ile birlikte memur için ücret 1950 TL olur. gişede veya posta işleme merkezlerinde çalışırsa artı 150 civarı bi ek ödemesi de olur. başarı ücreti ödenirse 130 civarı da başarı ücreti olur. Ama en az 1950 olur altı olmaz.
13 Ekim 2013 17:39    

dbarışdeniz
    

77 ye iner mi puanlar
13 Ekim 2013 17:55    

grafish
    

    İlk ben beğeneyimde kendini yalnız hissetme :) Ben emek verdim 400000 kişinin içinden meslek sahibi oldum devletimde senin gibi ağlamadım kızılayda taksimde milletvekillerine ağlamadım alan sınavı için bir taraflarımı yırtmadım oturdum 400000 kişinin olduğu yerden 15 kişilik bir müfettişlik kadrosunu tırnaklarımla kazıdım. Ben demedim ama o 2 yıl içinde bende matematik dersini çok seviyorum benide öğretmen yapın yada bende doktora yaptım ama bende ameliyata girebilirim doktor ünvanım var diye ağlamayın artık yeter sizlerden nefret ettiğim kadar başka hiç bir meslekten nefret etmedim. Alanınız dışında memur oluyorsun 1 sene sonra öğretmen olup kaçıyorsun birde bunların üstüne vergi müfettişliği gibi sizin gibi gereksiz işe yaramayan işinde başarılı olamamış kendine başka safhalar arayan insanlara devlet ne yapsın heryerde çaba harcamadan ekmek isteyen kesimi ağlayarak iş sahibi oluyorsunuz başka hangi ülkede var bu durum herkes kendi işini yapsın tartışma işssizsin ancak bende işssizdim ama şükrettim devletime değil yaradanıma sığındım ve el açtım dua ettim ve sade ve sadece ona yalvardım yakardım sizler gibi her platformda çığırtkanlık yapmadım.
    wwwishmaster, 1 hafta önce - Alıntıya git

hocam tebrik ederim başarınız azminiz için öncelikle. ancak görünenin sizin gördüğünüz kadar sığ olmadığı ne yazıkki aşikar. öğretmen değilim. aday da değilim. ancak diyeceklerim dikkatinizi çekecektir.

istanbul kilyos ta görme engelliler ilköğretim okulunda görme engelliler sınıf öğretmeni olarak "sanat tarihi" mezunu çalışan bir öğretmenimsi biri var ve bunun gibi daha niceleri. senin öğretmen eksiğin varken hele hele engelli okullarına (diğerleri de önemli tabi) kadro gösterilmesine rağmen sen o okula kadro açmıyorsan milli eğitim bakanlığı olarak yatacak yerin yok engelli çocuklara bunları yaparak.

kuzenim bir semt meb okuluna gidiyor istanbulda fen bilgisi öğretmeni kimya bölümü mezunu bir arkadaş. bir başka arkadaşımın ablası iibf mezunu yine istanbulda bir semt okulunda ücretli öğretmenlik yapıyor yukarıda bahsettiğim arkadaşlar gibi.

kadro sayısından fazla dinkültürü öğretmeni kadrosu açacağına gereken yere gereken kadroyu açsa da çocuklarımız daha düzgün eğitim temel alsa kötü mü olur?

o yüzden hatayı sadece öğretmen arkadaşlarda bulmak sığlıktan başka bir şey değil kusura bakmayın.
13 Ekim 2013 17:56    

AKSU5
    

arkadaşlar benim puan 82 iktisat mezunuyum ankarada oturuyorum ankara tercih edicem
13 Ekim 2013 17:59    

AKSU5
    

arkadaşlar bu arada ptt a.ş oldugu için bundan 1 sene önce aynı pozisyona girmiş bi arkadaşın maaşı ile şuan atanacak arkadaşlara verilecek parayı kıyaslamayın bu biraz daha düşük olucak
13 Ekim 2013 18:01    

qwerty123456
    

Niye herkes ptt ye yukleniyo arkadaslar ? Maasi ne kdr bilen varmi
13 Ekim 2013 18:02    

AKSU5
    

matematikçi arkadaşlara yüklenmeyin onlarında hakkıdır
13 Ekim 2013 18:03    

AKSU5
    

qwerty arkadaşım maaş 2000 brüt 1415 lira nete takavül eder 3 ayda bir ikramiye var ekstradan babam ptt de çalışıyo
13 Ekim 2013 18:04    

cokyorgunum
    

    arkadaşlar bu arada ptt a.ş oldugu için bundan 1 sene önce aynı pozisyona girmiş bi arkadaşın maaşı ile şuan atanacak arkadaşlara verilecek parayı kıyaslamayın bu biraz daha düşük olucak
    AKSU5, 1 hafta önce - Alıntıya git

biraz?
13 Ekim 2013 18:06    

AKSU5
    

aslında burda sorgulanması gereken maaş deil yan haklar olucak artık özel bir şirket oldu işe başlıcaklar idari sözleşme imzalıcak buda demek oluyorki sözleşme yenileme zamanı geldiginde üstten birisi san gıcıksa işine on verebilecek
13 Ekim 2013 18:26    

umut1910
Yasaklı     

    İlk ben beğeneyimde kendini yalnız hissetme :) Ben emek verdim 400000 kişinin içinden meslek sahibi oldum devletimde senin gibi ağlamadım kızılayda taksimde milletvekillerine ağlamadım alan sınavı için bir taraflarımı yırtmadım oturdum 400000 kişinin olduğu yerden 15 kişilik bir müfettişlik kadrosunu tırnaklarımla kazıdım. Ben demedim ama o 2 yıl içinde bende matematik dersini çok seviyorum benide öğretmen yapın yada bende doktora yaptım ama bende ameliyata girebilirim doktor ünvanım var diye ağlamayın artık yeter sizlerden nefret ettiğim kadar başka hiç bir meslekten nefret etmedim. Alanınız dışında memur oluyorsun 1 sene sonra öğretmen olup kaçıyorsun birde bunların üstüne vergi müfettişliği gibi sizin gibi gereksiz işe yaramayan işinde başarılı olamamış kendine başka safhalar arayan insanlara devlet ne yapsın heryerde çaba harcamadan ekmek isteyen kesimi ağlayarak iş sahibi oluyorsunuz başka hangi ülkede var bu durum herkes kendi işini yapsın tartışma işssizsin ancak bende işssizdim ama şükrettim devletime değil yaradanıma sığındım ve el açtım dua ettim ve sade ve sadece ona yalvardım yakardım sizler gibi her platformda çığırtkanlık yapmadım.
    wwwishmaster, 1 hafta önce - Alıntıya git

4 yıllık bir bölümü bitirip daha sonrasında öğretmen olan birisi matematik dersini çok seviyor diye öğretmen olmak istemiyor.. öğretmen olduğu için öğretmen olmak istiyor..

sen müfettişliği kazanmışsın banane ? öğretmenler neden atanamıyor sen buna bak..

tabi sen devletini övmekten başka bişey yapmadığın senden bekleyemem bunu.. tarih mezunu arkadaşım atanamıyor neden ? 1000 liraya 1100 liraya ücretli öğretmen almış devlet.. bu arkadaşıma nasıl kadro gelsin ?

merdiven altı cemaatlerin senin kafana yerleştirdiklerini yazıp sadece onları okuyorsun.. 2-3 msj öncesini okursan ben bir öğretmen arkadaşa kızıyorum. ben öğretmen değilim. çok şükür bende kendi emeğimle aldığım puanımla yerleştim birilerinin torpilleri ile değil !!!
13 Ekim 2013 19:48    

selengs
Kapalı     

ptt puanları daa öğretmenlik puanları gibi 50 ye düşsse tüm herkes huzurA erer:)MATÇİSİN BENCE FORMASYON AL ÖĞRETMENLİK YAP 7 GÜN 12 SAAT DİNLENİYOSUUN KAR KIŞ EREZYON HEYELANN yağmur deprem güneş tatilleri de cabasıı ben olsamm formasyonu alıp meb e kapak atardıımm 4 ay tatill vee sürekli ağlıyarakk maaşına zam isteyen bir zümre varr onlar senin yerine de ağlardııı 3 bin maaş alırdıı boşuna ptt de sürüncen yaz bi kenara:)
13 Ekim 2013 19:54    

selengs
Kapalı     

    Öğretmenler daha çok şükretmeyi bilmedikçe daha beterleri başınıza gelecek. Allah gözünüzü doyursun her alımda kendilerine nasip arayan biraz olsun şükretmesini bilmeyen hükümetin sizlere iş vermek için çabaladığını fark etmeyen PTT nin bile kendi iş kolunda olduğunu düşünüp parasını sorgulayan bazıları yazık geleceğimiz sizin gibi şükürsüzlerin elinde olacak ona yanıyorum.
    wwwishmaster, 1 hafta önce - Alıntıya git

bu ptt iibf almalıydııı yahu arkadaş akıl sır erdiremiyoruz sen fen edebiyatı bilim adamı yetiştirmek için açıyorsun adam bilimcilik oynamıyor ptt diyor sen eğitim fakültesinii eğitmenlik için açıyorsun adam geliyor sgk diyor sen mühendislik fakültesinii dee kendii bünyesindee teknik eğitim kadroları için açıyorsun adam gelip vergi müfettişliği diyor sen İİBF Yİİ ne için açtın iibfnin tüm kadrolarıı tüm fakültelere gidiyor ama iibf diğer fakültelerin kadrolarından zırnık koklamıyorr buu fakülteniin amacıı belli değil mi millet kör mü sağır mı yaa 2 maymunmusunuz ::)


ankara genelde tercihlerde en yüksek kapatan yerdir her zaman. adamı şaşırtmayamı çalışıyorsun anlamadım
13 Ekim 2013 20:32    

MehmetCamkurt
    

Öncelikle tüm memur ve memure arkadaşlara selamlar.. Benim kendi ailemde 3 tae öğretmen var ve her fırsatta onların yaptığı işin ne kadar kolay olduğunu anımsatıyorum :) kendim adliye personeliyim, adliyede çalışmayan arkadaşlar pek bilemezler çalışma yoğunluğunu ve bıçak sırtında iş yaptığımızı. Yalnız şöyle bir durum söz konusudur ki, adliyede işe başlayarak ondan sonra öğretmenlik kadrosu için atama için yırtınan bir sürü insan tanıyorum sayamıyorum :) Kurumları geçiş yolu olarak düşünen arkadaşların girmiş oldukları hakların ve başkalarının haklarını nasıl yediklerini kendileri düşünsünler. Allah büyük amenna.. İşe başladıktan sonra masasını beğenmeyen mi dersin, amirini beğenmeyen mi dersin, çok sıkıldığını söyleyenler mi dersin, daha neler neler.. O sandalyede oturmak için dışarıda yüzlerce belki binlerce hatta milyonlarca insanın beklediğinden habersiz konuşuyorlar işte. Saygılarımla..
13 Ekim 2013 23:45    

fatih koç
    

84,5 gişe görevlisi..tek tercih sakarya...var mı başka sakarya ?
14 Ekim 2013 01:16    

isyankar24
    

kaça duser bılmıyorum ama yuksek puanlı oolupta bıurayı secenlere sasarım kasımda kı alımlarda mutlaka 80 kadar alım dusecek gecenkı alımlarda bazı yerler 85 e kadar dustu ve bu alımda baya alım olacak merkeı yerlestırmede oyusden yuksek puanlıların secmesınde bır mantık yok oyusden bırakalım da ıse ıhtıyacı olan bıraaz daha dusuk puanlı arkadaslar basvursun mesela 80 79 hatta 77 puanlı arkadaslar var bence onlar basvursun derım ben 81 ıle basvurmayı dusunmuyorum mesela
14 Ekim 2013 10:58    

saturn404
    

2012 kpss ıle mı alıolr sosyal bilgiler ögtr terch yapabılıomu
14 Ekim 2013 12:51    

matcifh
    

79 küsur puanım war atanma olasılıgım war mı sizce??


arkadaşlar bu yayınladıkları kotenjan listesinde ankara 420 personel diyo ama altında 7 merkez var toplam 12 adet geriye kalan 408 adam nereye gidecek açıklanmamış
14 Ekim 2013 14:12    

matçırotinda
    

    arkadaşlar bu yayınladıkları kotenjan listesinde ankara 420 personel diyo ama altında 7 merkez var toplam 12 adet geriye kalan 408 adam nereye gidecek açıklanmamış
    AKSU5, 1 hafta önce - Alıntıya git

420 personel başmüdürlüğe diğerleri de ilçelere gidecek
14 Ekim 2013 14:41    

iras
    

ptt nin a.ş olması kanununu cıkaran hukumet 1.500 tl ye iş güvencesiz çalıştıracak çok adam bulur bu ülkede. şimdi 1.500 işe girenler 399 a göre çalışanların 2.400 e yaptığı işi yapacaklar 900 tl eksikle bu kimin suçu ptt nin a.ş oolması kanununu kim çıkarttı
14 Ekim 2013 16:07    

orto_bjk
    

    ptt nin a.ş olması kanununu cıkaran hukumet 1.500 tl ye iş güvencesiz çalıştıracak çok adam bulur bu ülkede. şimdi 1.500 işe girenler 399 a göre çalışanların 2.400 e yaptığı işi yapacaklar 900 tl eksikle bu kimin suçu ptt nin a.ş oolması kanununu kim çıkarttı
    iras, 1 hafta önce - Alıntıya git

biz eylem yaparken susanların suçu
14 Ekim 2013 17:05    

sonuncuosman
    

ptt.de çalışan biri olarak yeni geleceklerin maaşları konusunda bilgimiz yok... bunu söylemek istedm
14 Ekim 2013 19:10    

toprakkıraç
    

ptt çalışanları eylem yaptı o kadar A.Ş olmasın diye biz umursamadık :(
14 Ekim 2013 19:13    

serkan1922
    

Ankara taban puan olarakkaça düşer arkadaşlar sizce yazcak olanlar?
14 Ekim 2013 19:44    

fırsatlar diyarı
    

    Ankara taban puan olarakkaça düşer arkadaşlar sizce yazcak olanlar?
    serkan1922, 1 hafta önce - Alıntıya git

sürprizlere açık 82,5 a düşebilir bana kalırsa..yedekleri de 81,5 olabilir....
14 Ekim 2013 23:19    

allaturca
    

......BAŞMÜD. EMRİNE'den kasıt ne oluyor? mesela ankara 420 kişi alıyor. hepsini merkezden gişe görevlisi olarak ilçelere mi dağıtacaklar yoksa merkezde 420 tane gişe görevlisini nereye koyacaklar. yani gidince bizi merkezde kamyon boşaltıp doldurmak için kullanmasınlar :D bilgisi olan bi arkadaş aydınlatırsa sevinirim.
14 Ekim 2013 23:23    

gacik
    

    ......BAŞMÜD. EMRİNE'den kasıt ne oluyor? mesela ankara 420 kişi alıyor. hepsini merkezden gişe görevlisi olarak ilçelere mi dağıtacaklar yoksa merkezde 420 tane gişe görevlisini nereye koyacaklar. yani gidince bizi merkezde kamyon boşaltıp doldurmak için kullanmasınlar :D bilgisi olan bi arkadaş aydınlatırsa sevinirim.
    allaturca, 1 hafta önce - Alıntıya git

baş müdürlük edirne, edirne merkez şubelerinde çalıştırılacaksınız anlamına geliyor. fakat ihtiyaç olursa baş müdür ilçeye de gönderebilir.
14 Ekim 2013 23:31    

allaturca
    

    baş müdürlük edirne, edirne merkez şubelerinde çalıştırılacaksınız anlamına geliyor. fakat ihtiyaç olursa baş müdür ilçeye de gönderebilir.
    gacik, 1 hafta önce - Alıntıya git

Teşekkürler... Dediğiniz mantıklı, benimde aklıma öyle geliyordu zaten ama, bazı iller 400-200 kişi falan alınca başka görevler de verebilirlermi diye düşünmüştüm...
14 Ekim 2013 23:39    

bodyseypa
    

baş müdürlük emrine demek müdürlüğün sizi istediği yere göndermesi demektir. bakınız:istanbul

istanbulun hiçbir ilçesi ayrı ayrı yazılmamış. istanbulun merkezi neresidir söylermisiniz? dolayısıyla ilçelere dağıtacaklar bu kadar basit
15 Ekim 2013 00:01    

mk_ay
    

arkadaslar yedek listede olacakmı _?
15 Ekim 2013 00:05    

matçırotinda
    

yüzde 30u yedek liste olucak
15 Ekim 2013 00:12    

mk_ay
    

    yüzde 30u yedek liste olucak
    matçırotinda, 1 hafta önce - Alıntıya git

ya ben hiç öle bişe okumadımda inşallah öledir
15 Ekim 2013 00:15    

hakankkk01
    

    biz eylem yaparken susanların suçu
    orto_bjk, 1 hafta önce - Alıntıya git

Benim özelleştirmede anlamadıgım kucuk noktalar var arkadaşlar bılen varsa yada çalısanlar cevap verirse iyi olur

Diyelımkı ptt artık özelleşti yani özellesen bir kurumda hala eski 399 yada 657 lı personel memur çalıştırılırmı yoksa butun bu 399 ve 657 ye bağlı personel kurumdan temizlenip baska yere mi gönderilir. Çünku anlamadıgım nokta sizler hala ptt 2400 çalısan memurlarla aynı ortamda 1500 lıraya çalısacaksınız dıyorsunuz. yani o kurumda hala 2400 lıraya ve iş guvenceli 399 657 li personel kurum özelleştiği halde orda nasıl duruyorlar yıllardır ben bunu anlamış degılım yani hala özelleşen kurumda eski personeller iş güvencesıne mi sahıpki başka kurumlara gitmiyorlar lütfen harfıyen beni bu konuda bilgilendirin arkadaşlar sonuçta benimde bir tanıdıgım biri var 15 yıl önce TELEKOMA girmişti kurum özelleseli 9 yıl oldu ama hala telekomda yani hala 399 iş güvencesi bu kişinin devammı edıyor
15 Ekim 2013 00:17    

bodyseypa
    

    Benim özelleştirmede anlamadıgım kucuk noktalar var arkadaşlar bılen varsa yada çalısanlar cevap verirse iyi olur

    Diyelımkı ptt artık özelleşti yani özellesen bir kurumda hala eski 399 yada 657 lı personel memur çalıştırılırmı yoksa butun bu 399 ve 657 ye bağlı personel kurumdan temizlenip baska yere mi gönderilir. Çünku anlamadıgım nokta sizler hala ptt 2400 çalısan memurlarla aynı ortamda 1500 lıraya çalısacaksınız dıyorsunuz. yani o kurumda hala 2400 lıraya ve iş guvenceli 399 657 li personel kurum özelleştiği halde orda nasıl duruyorlar yıllardır ben bunu anlamış degılım yani hala özelleşen kurumda eski personeller iş güvencesıne mi sahıpki başka kurumlara gitmiyorlar lütfen harfıyen beni bu konuda bilgilendirin arkadaşlar sonuçta benimde bir tanıdıgım biri var 15 yıl önce TELEKOMA girmişti kurum özelleseli 9 yıl oldu ama hala telekomda yani hala 399 iş güvencesi bu kişinin devammı edıyor
    hakankkk01, 1 hafta önce - Alıntıya git

kazanılmış hak olduğu için memurluk devam eder eski personellerde
15 Ekim 2013 00:21    

ctrsprbs
    

arkadaşlar başmüdürlük istanbul için anadolu yakası kadıköy-acıbadem, avrupa yakası bakırköy olabilir çalışma yerleri. adresleri oralarmış..internetten baktım..
15 Ekim 2013 00:21    

hakankkk01
    

    kazanılmış hak olduğu için memurluk devam eder eski personellerde
    bodyseypa, 1 hafta önce - Alıntıya git

ama kurum satılıyor yani özelleşiyor sonuçta ben o kuruma para baglayıp satın almısım neden 2500 lıra vereyım kı ben 1000 lıraya adam bulabılırım sonuçta bu hak kurumu satın alan şirketın elındemı yoksa devlet kurumu özellestırırken eskı personele dokunulmayacak dıye fılan madde mı koyuyor gerçekten bılmıyorum yardımcı olun
15 Ekim 2013 00:29    

matçırotinda
    

    ya ben hiç öle bişe okumadımda inşallah öledir
    mk_ay, 1 hafta önce - Alıntıya git

ptt nin syfasında okudum bugün


tamam işte almıssın puanını kapının önüne atanırsın, burda pttyi kötüleyip milleti caydırmaya calısan düşük puanlı benciller için yazdım.
15 Ekim 2013 18:20    

berkcan01
    

    tamam işte almıssın puanını kapının önüne atanırsın, burda pttyi kötüleyip milleti caydırmaya calısan düşük puanlı benciller için yazdım.
    munzur07, 1 hafta önce - Alıntıya git

valla senin soylediklerininde pek bir dogrulugu yok. senin bencilligin daha bir gelismis :)) akil vermeye calistiginiz kesim sizi cebinden cikarir rahat ol. :))))
15 Ekim 2013 18:23    

munzur07
    

    valla senin soylediklerininde pek bir dogrulugu yok. senin bencilligin daha bir gelismis :)) akil vermeye calistiginiz kesim sizi cebinden cikarir rahat ol. :))))
    berkcan01, 1 hafta önce - Alıntıya git

söylediklerimin ne derece olduğu anında ortaya çıktı, msj yerine ulasmıs :) benim bencil olacagım bir durum yok, sotede bekleyenler benciller var
15 Ekim 2013 18:25    

munzur07
    

herkes ne hakediyorsa onu kazansın onu yasasın, 2010da başlayan kopya skandalında sonra bugünlerde de milletin birilerine tercih yaptırmamaya calısması gercekten cok yazık
15 Ekim 2013 18:27    

munzur07
    

hak hukukun olmadığı bir ülkede yasıyoruz, kopyacılar yıllardır maas alıp yan gelip yatarken burda hakeden insanlar birkaç kadro için ugrasıyorz.
15 Ekim 2013 18:29    

munzur07
    

kim hakediyorsa o atansın, en azından mülakat yok oda iyi, neyse iyi bayramlar
15 Ekim 2013 19:36    

sourapple
    

kavga etmeyin, ben de hepinizin avukatıyım :D :D
15 Ekim 2013 19:57    

MELTEMASYA258
    

türkiye genelinde 80 altını görmez mi arkadaşlar gişe görevlisi?
15 Ekim 2013 20:51    

Spectacular12
    

matematikçilerin kendi kadrolarına atanma puanları 87 civarı olduğu için, puanlar 80 - 86 arasında kalır bence. Tek tük 80in altına iner diye düşünüyorum.
16 Ekim 2013 00:54    

hulyaam1
    

    evet kardes memursun 2 yıl sonra calısıp dırek basmudur olacaksın
    semih_1454, 1 hafta önce - Alıntıya git

ptt insan kaynakları sayfasında bu durumla ilgili genelgeler vardı inceleyebilirsiniz.yada direk arayıp sorada bilirsiniz..ptt çalışanı olarak çok zor durumda olmayan arkadaşlara kesinlikle bu kurumu tavsiye etmiyorum.......etmiyorum..çok iyi düşünün.
16 Ekim 2013 10:47    

kuzeyrüzgarı38
    

Arkadaşlar puanım 83 kayseri ve civarı gelir mi sizce
16 Ekim 2013 11:03    

isletmeci1985
    

    Arkadaşlar puanım 83 kayseri ve civarı gelir mi sizce
    kuzeyrüzgarı38, 6 gün önce - Alıntıya git

Dalga mı geçiyorsun hemşehrim?

Ayrıca matematikçiysen diplomaları değişelim, sırf vereceğim özel derslerle ayda 1500 lira kazanırım.
16 Ekim 2013 11:43    

nazpeyzajj
    

    Dalga mı geçiyorsun hemşehrim?

    Ayrıca matematikçiysen diplomaları değişelim, sırf vereceğim özel derslerle ayda 1500 lira kazanırım.
    isletmeci1985, 6 gün önce - Alıntıya git

özel dersi ptt de çalışarak da veremez mi ? dersanede ya da başka yerde calısıp akşamları ya da haftasonları verenler de var
16 Ekim 2013 12:19    

isletmeci1985
    

Anlatamadım ki, matematik gibi formasyonla öğretmen olunabilen fıstık gibi bölümüm olacak, özel dersle dersanelerle paraya para demeyeceğim imkanlarım olacak yüüzne bile bakmam 399 veya 657 olunamayan hiçbir garantisi olmayan gişe memurluğunun.

4001 haksa, bizim yatığımız her işi her lisans mezunu yapabilecekse öğretmenlik de 4001le alım yapsın, hak dalet sağlansın. =)

Ayrıca PTT öyle çocuk oyuncağı bir kurum değil, girince yoğunluğunu anlarsınız, eve gelince insanda özel dersi geçtim oturup tv izlemelik hal kalırsa ona da şükür. Bir sürü arkadşaım var PTT'de.

Ben en son çare olarak görüyorum PTT'yi kat kat zor durumda olmama rağmen.
16 Ekim 2013 12:48    

halilozkn
    

    ptt insan kaynakları sayfasında bu durumla ilgili genelgeler vardı inceleyebilirsiniz.yada direk arayıp sorada bilirsiniz..ptt çalışanı olarak çok zor durumda olmayan arkadaşlara kesinlikle bu kurumu tavsiye etmiyorum.......etmiyorum..çok iyi düşünün.
    hulyaam1, 6 gün önce - Alıntıya git

Peki siz tercih yapacak mısınız?
16 Ekim 2013 13:07    

44seda44
    

    Peki siz tercih yapacak mısınız?
    halilozkn, 6 gün önce - Alıntıya git

zaten ptt çalışanıymış arkadaş
16 Ekim 2013 13:44    

Endien
    

3 yıl aynı ilde çalışma şart üstüne yer değiştirmeyle tayin var o paraya o ilçelerde biraz zor çalışılır bazı yerler resmen mahrumiyet bölgesi buralar düşük olur sanırım. Ben tercih yapıcam ama seçici olcam istediğim yer gelirse gelir gelmezse kendimi yakamam boş yere.
16 Ekim 2013 14:02    

kuzeyrüzgarı38
    

Kardeşim altı ustu gelir mi diye sorduk özel. Ders felan yine veririz ayrıca dershanede ki şartlardan daha zor olacağını düşünmüyorum
16 Ekim 2013 17:12    

SNGTRS
    

arkadaşlar bölüm kamu yönetimi puanım 77 gelme ihtimali nedir?
16 Ekim 2013 17:15    

fırsatlar diyarı
    

    arkadaşlar bölüm kamu yönetimi puanım 77 gelme ihtimali nedir?
    SNGTRS, 6 gün önce - Alıntıya git

77 ye şu anda düşmesi çok çok zor hatta imkansız diyebilirim 80 üstünün şansı var gibi duruyor sanki...

Facebook'ta paylaş butonu
Print